onsdag 9. april 2014

Gone Fitness..Og de flotte Kaliber bikinijentene!

Hei igjen ! Da er det bare 3 dager før det braker løs med Oslo Grand Prix !:) Denne gangen skal mine to barn og forlovede bli med nedover. Barna gleder seg stort til å se mamma på scenen ! Forloveden min var i USA da jeg debuterte i Sandefjord forrige helg, men nå har han kommet hjem og er også spent på å se meg live :) Og ikke bare det. Mens mutter`n blir opptatt med konkurransen hele lørdagen, så vil han også ta seg av barna fullt og helt imens, trappe i dem mat, holde dem med selskap og kanskje til og med putte dem i seng hvis det blir sent før jeg blir ferdig. En diggbar stefar det, synes jeg !

Selv om jeg har det artig som fitnessutøver, så gleder jeg meg også til en mer normal hverdag igjen, med mer overskudd og et litt mer avslappet forhold til mat. Som vanlig vil jeg komme med noen helt ærlige ord, for glansbilde- blogger er det nok av ! Det har på mange måter gått veldig lett og fint, men det har også vært noen offer. Det har gått på bekostning av kjærestetid mest. Jeg har vært i den klassiske fitnessboblen og hatt tunellsyn og fullt fokus på treningen, spesielt de siste ukene. Å kombinere dette med å være en kjæreste er IKKE lett. Tusen takk for at du har hatt tålmod, Raymond ! Jeg gjør et lite unntak, og poster et bilde av min bedre halvdel, som hadde fortjent et hav av roser og ferdigstelt middag hver dag (uff ja, jeg er ikke den perfekte husmor altså, beklager folkens !), for å nevne noe. Ja, han hadde fortjent en pokal han også- for å ha usedvanlig bra tålmod !

Kjekken min !
Raymond er forresten gitarist i Gone Rogue også i tillegg til å være lærer i Film, tv og visuelle effekter på Nordmøre Folkehøgskole

Gå inn på Gone Rogue sin side på facebook og trykk LIKER på siden deres, så kan vi si at det er noen av rosene han fortjener for å ha vært en utrolig tålmodig og god kjæreste for meg !:) Come on !:)

Og dere kan høre noen av sangene til Gone Rogue

 her .






Det ligger forferdelig mye bilder ute på nettet fra Sandefjord Open, og her er noen av bildene av meg fra min debut i Sandefjord Open:

Ved innregistreringen på fredag, ble jeg intervjuet av iform.no (bilder lånt fra iform.no)


 

Og det var et videointervju, som dere kan se her:

https://www.youtube.com/watch?v=R6TyFhOMvH4#


(Jeg har problemer med å få videolinken direkte inn i innlegget, så det får bli slik inntil videre)

For noen uker siden hadde iform.no et innlegg om meg, og det kan du lese her.
Har postet denne i et tidligere innlegg også :)



Her er en mikset video med klipp av alle debutant Bikinifitness utøverne i alle de 3 klassene, fra iform.no:




Jeg har deltakernummer 35 og kan sees i videoen på tidene
2:22
3:44
4:10

Masse flotte jenter som har jobbet hardt og dedikert!:)

Her er noen bilder som Treningsforum har tatt av meg (bildene er lavoppløselige, og får en veldig dårlig kavlitet her på bloggen, desverre!) : 

Her er jeg (til venstre) og de andre jentene fra Bikini debutant -168 cm på forbedømmingen med kvartvendinger.

Jeg til venstre. Forbedømmimg med kvartvendinger. Det er mer krevende enn det ser ut til altså, der vi står og halvbalanserer i høye hæler !










1. plass Bikini debutant -168 cm ! :)
Alle bilder lånt fra Treningsforum.no


Kaliber FKK  stilte som vanlig sterkt i år også, og her er vi tre som vant 1. plassen i hver vår høydeklasse for debutanter:

F.v: Maiken Stinnerbom: 1. plass debutant -163 cm, Jannicke Larsen Hustad: 1. plass debutant +168 cm og jeg som vant 1. plass debutant -168 cm!
Flotte Jannicke ble også Overall- vinneren, gratulerer nok en gang !:) 
Og: Alle vi 3 er selvsagt fra KALIBER FKK ;D

Kaliber FKK hadde forresten 6 av totalt 10 jenter i Overallen !

Og her er de 7 andre supre Kaliber- bikinijentene jeg er så heldig å ha fått blitt bedre kjent med:

Tonje Laukholm

Linn Tiller
(Hadde absolutt fortjent en palleplass i Sandefjord!)

Julie Schive Hovde- Hagen

Kristina Kolstad

Jeanette Schuitema Arntsen
(Og denne flotte unge damen debuterte i Sandefjord i helga etter å ha gått ned 50 kilo !!
Jeg er superimponert!)


Synne Mari Jacobsen Myrbø

Monica Wiktil Storsve
(Som fikk en sterk 2. plass i Overallen)

Er det rart at Kaliber FKK gjør det bra i konkurranser?? Nix ! ;)

I Oslo Grand Prix blir det enda flere flotte representanter for Kaliber som skal stille, så det blir nok hardt for konkurrentene våre altså, hihi!

Jeg var i et nytt avisintervju senest idag, og mer om det kommer i neste innlegg !

Ha en riktig fin lille- lørdag :)

Elisabeth



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar